Dažniausiai užduodami klausimai
+
Kaip galima padaryti užsakymą?Užsakyti prekes ar baldus galite per el. svetainę, galite parašyti mums el. laišką pardavimai@artom.lt arba galite mums paskambinti tel.: 8 52 052 710. Jei rašysite mums el. laišką, nurodykite savo tel. nr. ir mes su Jumis susisieksime.
+
Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM?Taip, visų prekių kainos mūsų el. svetainėje ir kataloguose nurodytos su PVM.
+
Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?Rašykite mums el. laišką adresu pardavimai@artom.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.
+
Kur ARTOM pristato prekes?UAB ARTOM pristato prekes visoje Lietuvoje. Pristatymo kaina nuo vietovės nepriklauso. Pristatymo kaina nėra įskaičiuota į prekės kainą. Užsisakant už 99 EUR ir daugiau prekes pristatome NEMOKAMAI.
+
Per kiek laiko pristatote prekes?Numatomas prekių pristatymo laikas nurodytas kiekvienai prekei atskirai.
+
Ar galime prekes atsiimti patiems?Be abejo, štai adresai, kuriais galima atsiimti prekes:
Alytuje: Ulonų g. 16, LT 62157 Alytus
Vilniuje: Kareivių g. 19-138, LT 09133 Vilnius
+
Ar galiu atšaukti savo užsakymą?Taip. Užsakymą atšauksite paskambinę mums tel.: 8 52 052 710 arba el.p.: pardavimai@artom.lt. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.
+
Ką daryti, jei prekės aprašyme pateikta informacija yra skirtinga, lyginant su kitais tinklalapiais?Rašykite mums el. laišką adresu pardavimai@artom.lt, informaciją patikrinsime ir per 1 darbo dieną atsakysime.
+
Ar šioje svetainėje galiu rasti visas ARTOM prekes?Šioje svetainėje yra šimtai ARTOM prekių, parodančių, koks didelis ir įvairus yra mūsų asortimentas. Vis dėlto tai tėra dalis ARTOM prekių asortimento, kuris nuolat atnaujinamas. Jeigu nepavyko rasti ieškomos prekės, prašome susisiekti su mūsų vadybinku tel.: 8 52 052 710 arba el.p.: pardavimai@artom.lt ir mes Jums padėsime.
+
Kodėl kai kurių prekių kartais nebūna?Stengiamės turėti visas ARTOM kataloge nurodytas prekes, bet dėl jų populiarumo ir tiekimo nesklandumų kartais tam tikrų prekių galite nerasti. Dažniausiai ARTOM darbuotojai gali pasakyti, kada prekė vėl bus parduodama.
+
Ar skiriasi kainos juridiniams bei fiziniams asmenims?Ne, kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims vienodos.
+
Kokios paslaugos yra teikiamos ARTOM įmonėje?UAB ARTOM teikiamos paslaugos: prekių pristatymas į namus, baldų, vaikų žaidimų aikštelių surinkimas, matavimas ir montavimas už prieinamą kainą.
+
Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. Elektroninė sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantinis talonas.
+
Ar galima rinktis kitokias prekės ar baldo spalvas nei nurodyta svetainėje?Jei yra spalvų pasirinkimas, vadinasi prekė ar baldas gali būti tik tokių spalvų. Jei nėra baldo pasirinkimo, tada jis gali būti tik tokios spalvos, koks yra nuotraukoje. Jeigu Jums reikia pagalbos renkantis baldų spalvas prašome susisiekti su mūsų vadybinku tel. 8 52 052 710 arba el.p.: pardavimai@artom.lt.
+
Ką daryti, jei gavome brokuotą baldą arba trūksta baldo dalies?Jei gavote brokuotą baldą arba trūksta kažkokios dalies, praneškite apie tai mums tel.: 8 52 052 710. Reikėtų nurodyti detalės nr. pagal instrukciją, kuri brokuota arba kurios trūksta. Taip pat reikėtų atsiųsti brokuoto baldo dalies nuotraukas mums el.p.: pardavimai@artom.lt
+
Ar teikiate baldams dviejų metų garantiją?Visiems baldams yra suteikiama dviejų metų garantija.